Aby uzyskać dostęp do platformy wystarczy przesłać do nas wniosek podając swój adres e-mail, poczekać na weryfikację danych, a następnie zarejestrować konto w Panelu Mieszkańca.
Panel Mieszkańca to nie tylko sprawna i przyspieszona komunikacja, ale przede wszystkim wgląd w informacje o saldzie i rozliczeniach, a wraz z nimi cała historia finansowa dostępna od ręki i w jednym miejscu. Funkcje programu szczegółowo opisujemy na naszym Blogu. Utworzenie konta jest niezwykle proste i trwa kilka minut.
Instrukcja krok po kroku
- Wystarczy przesłać wniosek w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
- Po weryfikacji danych, na adres e-mail podany we wniosku zostanie przesłane zaproszenie oraz link do rejestracji konta.
- Po otrzymaniu zaproszenia należy utworzyć konto na stronie Panelu Mieszkańca podając adres e-mail wskazany we wniosku.
- Po zarejestrowaniu należy potwierdzić konto podając kod weryfikacyjny przesłany na adres e-mail lub kliknąć w link aktywacyjny znajdujący się w wiadomości.
- Po zalogowaniu do Panelu Mieszkańca na ekranie głównym należy zaakceptować dostęp do wspólnoty.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem Formularza kontaktowego.